新的一年,小雨想以天界好聲音梅花問路翻唱的花木蘭歌曲《Reflection自己》,祝福所有來訪小雨問路的朋友們,都能找回真實的自己、活出自己最喜歡的樣子

看看過往小雨如何介紹Reflection自己:歌曲賞析|自己(Reflection倒影)|花木蘭電影經典主題曲|洞山良价禪師|渠今正是我,我今不是渠

 

《Reflection 自己》
作詞:姚謙
作曲:Matthew Wilder
編曲:Matthew Wilder

 

仔細的 看著波光中清晰的倒影 是另一個自己
他屬於 我最真實的表情 不願意 生活中掩飾真心敷衍了
愛我的人的眼睛
我 心中的自己 每一秒 都願意
為愛放手去追尋 用心去珍惜
I am now In a world where I have to hide my heart
And what I believe in
But somehow I will show the world
What's inside my heart
And be loved for who I am
Who is that girl I see
Staring straight back at me
Why is my reflection someone I don't know
我 心中的自己 每一秒 都願意
為愛放手去追尋 用心去珍惜
There's a heart that must be free to fly
That burns with a need to know the reason why
我 心中的自己 每一秒 都願意
活得越來越像我愛的自己
I won't pretend that I'm
Someone else for all time
When will my reflection show
Who I am inside
為愛放手去追尋 用心去珍惜

 

arrow
arrow

    小雨 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()